2 decembrie 2020

Cand esti darnic beneficiezi de loialitate!

Hotelierii din Romania au inceput de cativa ani sa aplice aceleasi strategii de marketing precum marile hoteluri de peste hotare. Domeniul Horeca isi imbunatateste anual serviciul oferit clientilor, iar dovada consta in produse pentru hoteluri.

Aceste produse speciale pentru hoteluri pot fi achizitionate direct de pe site-ul Sanito.ro, iar vasta gama consta in: cosmetice hoteliere, prosoape si halate hotel, papuci unica folosinta hotel, accesorii hotel, sapun hotel.

Clientii vor aprecia fiecare gest in plus facut de catre conducerea hotelului mai ales daca acel gest are ca scop bunastarea celor care se cazeaza.

Oamenii, de obicei, apreciaza cadourile, iar o pereche de papuci unica folosinta hotel sau un sapun hotel nu face altceva decat sa arate cat de mult sunt apreciati clientii care aleg sa se cazeze in hotelul respectiv.

Bauturi racoritoare gratuite

Stim cu totii ca preturile la minibar sunt cel mai contestat lucru cu privire la facturile hoteliere. Clientii simt ca au fost smulsi. Pe de alta parte, primirea de bauturi racoritoare gratuite ii face sa se simta rasfatati.

Ce ofera un hotel obisnuit: sticle de apa ieftine, gustari banale si sticle de alcool de dimensiuni de proba la preturi scandaloase.

Ce doresc clientii: apa, ceai si cafea la indemana si in pahare adevarate.

De ce ? Dupa un zbor lung sau o noapte in oras, o sticla de apa este exact ceea ce au nevoie clientii dvs. pentru a se hidrata si a se racori. In plus, au nevoie de cofeina cand se trezesc pentru a incepe ziua corect. Acestea sunt cateva lucruri pe care le puteti oferi clientilor dvs. pentru a-i face sa se simta rasfatati.

Putina atentie

Una dintre cele mai mari reguli din industria ospitalitatii este de a face oaspetii sa se simta bineveniti si unici. Ce ar putea fi mai bun decat sa acordati putina atentie fiecaruia dintre clientii dvs.? Imbunatatiti experienta clientilor si acestia vor fi la picioarele tale.

Ce ofera un hotel obisnuit: nimic, in general.

Ce isi doresc clientii: sa se simta unic. O farfurie cu prajituri de casa, un cocktail de bun venit sau flori in camera si voila!

De ce ? Intr-o lume in care hotelierii incearca in mod constant sa ofere o oferta mai buna decat altii, reducand ceea ce considera cheltuieli inutile, cei care investesc in micile luxuri simple din viata pentru oaspetii lor se remarca. Indrazniti sa fiti diferit! Depaseste asteptarile clientilor. Oferind facilitati de inalta calitate, care sunt importante pentru oaspeti, va distingeti de alti hotelieri si veti fi observati de calatori.

Articole de toaleta de dimensiuni normale

Daca clientii trebuie sa scoata o sticla mica de sampon pentru a obtine doar cateva picaturi dintr-un produs de calitate scazuta, nu vor simti ca au o experienta de lux. Mai ales daca sapunul usuca pielea si samponul face parul sa para lipsit de volum si incretit.

Ce ofera un hotel obisnuit: cateva sticle mici de sampon, lotiune si gel de dus ieftin.

Ce doresc clientii: sapun, sampon si balsam de inalta calitate care ii fac sa se simta curat, proaspat si prezentabil. Si asta in cantitate suficienta, desigur!

Cele mai bune cosmetice hoteliere, prosoape si halate hotel le gasim la Sanito.ro!