16 January 2025

Strategii SEO pentru site-urile de e-commerce

Lumea comertului electronic este foarte competitiva. Din acest motiv, va trebui sa aveti un plan de optimizare solid si eficient pentru motoarele de cautare pentru a inspira si incuraja clickurile si conversiile. Expertii SEO, impartasesc cateva sfaturi pe care sa le luati in considerare atunci cand puneti la punct sau ajustati strategia de implicare online pentru site-ul dvs. de comert electronic.

Clasificati-va cuvintele cheie

Acesta este primul si cel mai important pas pe care trebuie sa il urmati, asa cum spun specialistii de pe https://mogu.ro/advertoriale-seo/ . Cresteti-va sansele de a va atinge obiectivele de comert electronic prin impartirea cuvintelor cheie in categorii care indica intentia utilizatorului. Exista trei grupuri principale de cuvinte cheie care tind sa functioneze bine pentru site-urile web de comert electronic:

  • Cuvinte cheie comerciale – Acestea sunt cuvinte cheie precum „comanda pizza astazi” sau „cumpara o jacheta de iarna acum” care sugereaza dorinta de a face o achizitie. Aceste cuvinte cheie au tendinta de a face vizitatorul sa actioneze pur si simplu.
  • Cuvinte cheie informative – Cu cuvintele cheie informative, vizati clientii potentiali care cauta mai multe informatii inainte de a efectua o achizitie (de exemplu, „cum sa folositi noul nostru ceas de fitness”).
  • Cuvinte cheie de navigare – Aceste cuvinte cheie includ numele companiei si/sau locatia dvs., daca aveti si un magazin fizic. Produse specifice pot fi incluse si in acest grup de cuvinte cheie (de exemplu, „paltoane de iarna Eddie Bauer albastru deschis”). Astfel, va puteti promova afacerea in mediul online, simplu si rapid.

Pe o nota secundara, un studiu sugereaza ca cea mai mare parte a cautarilor sunt informationale. Retineti acest lucru in timp ce pregatiti, actualizati si clasificati lista de cuvinte cheie.

Creati metadescrieri care atrag atentia

Acestea sunt metaetichete HTML care descriu ce este pe fiecare pagina de pe site-ul dvs. Metadescrierile sunt importante pentru un site de comert electronic, deoarece sunt prezentate chiar sub adresa URL a site-ului in paginile cu rezultate ale motorului de cautare. Acesta este motivul pentru care este o idee buna sa aveti meta descrieri care sa atraga rapid atentia unui cautator si sa indice la ce se poate astepta.

O metadescriere trebuie sa includa informatii legate de ceea ce oferiti, insa formulate in asa fel incat sa indemne vizitatorul sa petreaca timp pe site-ul dvs. si eventual sa va si cumpere produsele ori serviciile. Mai multe despre serviciile seo afli de pe badin.

Utilizati paginile de destinatie in avantajul dvs

Paginile de destinatie pot fi o completare binevenita pentru site-ul dvs. de comert electronic. Acestea sunt pagini dedicate unui singur scop, cum ar fi un anumit produs sau un grup de produse conexe. Atata timp cat includeti o meta-descriere relevanta si folositi cuvinte cheie adecvate, ar trebui sa puteti conduce oamenii care cauta ceea ce este prezentat in aceste pagini catre site-ul dvs. Cresterea traficului rezultata este in cele din urma buna pentru vizibilitatea dvs. online. Citeste mai multe pe bzi.ro.

Astfel, creati o experienta de utilizator buna pentru a atrage mai multi clienti pe site-ul dvs. de comert electronic. Acest lucru este legat de SEO, deoarece o experienta slaba a utilizatorului inseamna adesea o rata de respingere mai mare, care este unul dintre multele lucruri la care Google acorda atentie. Cu un site de comert electronic, un bun UX este unul care include functii de navigare convenabile, cum ar fi link-uri interne, un meniu usor de inteles, un indemn la actiune clar si convingator, optimizare pentru vizionarea mobila si continut usor de digerat.