20 June 2024

Sfaturi pentru campanii text de succes

Eficacitatea marketingului prin SMS este de necontestat. Cu o rata de deschidere de 82 %, SMS marketing are de departe cea mai mare rata de implicare dintre toate mediile de marketing. 90% din mesaje sunt citite in trei minute de la primire. Clientii doresc in a se folosi acest canal. Mai mult de jumatate dintre consumatori spun ca prefera sa contacteze asistenta prin SMS prin toate celelalte canale. Si cei mai multi spun ca prefera sa primeasca notificari despre starea comenzii, confirmari de rezervare si mementouri de intalnire prin SMS. Exista cateva elemente de baza ale marketingului prin SMS, inclusiv cele mai bune practici si exemple de la marci de top, astfel incat sa se poata folosi acest canal pentru a atrage si a converti mai multi clienti.

SMS inseamna „Short Message Service”. Aceste mesaje pot fi trimise intre telefoane sau de pe un computer catre un dispozitiv mobil. Marketingul prin SMS presupune trimiterea de mesaje de marketing catre clienti prin mesaje text. Trebuie sa existe permisiunea de a trimite mesaje text utilizatorilor. In caz contrar, doar se va trimite spam unor persoane, ceea ce poate provoca daune ireparabile marcii. Pe langa acest lucru, intervine incalcarea legii si de taxele legale potential mari.

Este necesar ca abonatii sa se inscrie pentru mesajele text cu campanii publicitare care le solicita sa trimita un cuvant cheie la un cod scurt. Sau se cere in a bifa o caseta de langa abonamentele prin e-mail in timpul finalizarii. Si pentru a incuraja inscrierile, patronii cor trebui sa fie constienti de ceea ce se pot astepta abonatii.

Exemplu: „ Trimiteti „ECONOMIRI” la 12345 pentru a primi cupoane saptamanale.” Shortcode-ul serveste ca numar de telefon catre care clientii trimit cuvantul cheie. Cuvantul cheie este inserat in corpul mesajului pentru a indica la ce campanie SMS se inscriu. Se pot genera inscrieri pe oricare dintre canalele. actuale de marketing: e-mail, site web, in ​​magazin, retele sociale, e-mail direct.

Asociatia industriei de telecomunicatii celulare, solicita agentilor de marketing prin SMS sa specifice faptul ca se aplica tarifele pentru mesaje si date, in mesajele cu raspuns automat. Majoritatea serviciilor de marketing text adauga automat aceasta clauza de declinare a raspunderii, dar depinde de companie sa se asigure ca este inclusa.

Analiza aprofundata a frecventei ideale de SMS recomanda sa se inceapa cu 4-5 mesaje pe luna si sa se creasca treptat la 10 pe luna – atata timp cat fiecare mesaj ofera valoare reala. Desigur, ar trebui monitorizate indeaproape dezabonarile pentru a creste rata de pierdere pentru a gasi locul ideal pentru propriii abonati.

De asemenea, este o idee buna sa se includa frecventa in mesajul de bun venit, astfel incat utilizatorii sa stie cat de des aud de companie. Cand vine vorba de lungimea mesajului, acesta trebuie sa fie scurt si frumos aranjat. Majoritatea furnizorilor de servicii de telefonie mobila limiteaza lungimea mesajului text la 160 de caractere. Deci, cu cat se poate ajunge mai repede la inima mesajului, cu atat mai bine.