Cum crezi că este cea mai bună metodă de a obține încrederea oamenilor în marca ta și de a-i determina să cumpere produsul tău? Este publicitatea potrivită? Reclame TV, spoturi radio, reclame online? Sunt recomandările de pe site-ul tău? Este dovada socială?
În timp ce fiecare dintre acestea joacă un rol, una dintre cele mai bune surse de potențiale conversii este, de fapt, simpla recomandare din partea unui blogger. O recenzie de la un autor de blog poate ajuta în mare măsură la redirecționarea traficului, construirea încrederii și atragerea clienților.
Asta este, în definitiv, cam despre ce este marketingul afiliat, nu-i așa? Mărcile își doresc ca oamenii să recomande produsele lor, așa că le oferă stimulente prin plăți afiliate. Desigur, în zilele noastre, o pagină de afiliere este destul de ușor de recunoscut. Recenziile mai organice sunt mai dificil de obținut, dar adesea le poți obține pur și simplu oferind bloggerului o copie a produsului tău pentru a fi recenzat.
Nu poți pur și simplu să găsești o adresă și să trimiți un produs fără să ceri, însă. Șansele sunt că bloggerul nu o să scrie automat despre tine. Ceea ce trebuie să faci este să prezinți ideea bloggerului în cauză, să-l convingi să accepte oferta și să obții recenzia în mod organic.
Creează o listă cu bloggeri din industrie
Primele patru sfaturi sunt legate de cum poți identifica o listă mare de bloggeri ca ținte potențiale. Primul lucru pe care ar trebui să-l faci este să realizezi căutări pe Google pentru diverse cuvinte cheie din industrie și să extragi primele patru sau cinci pagini de pe Google pentru bloguri unice.
Creează o listă cu bloggeri generali
Primul sfat se referea la crearea unei liste cu bloggeri din industrie, dar nu neapărat bloggeri care permit recenzii sponsorizate. Pentru acest al doilea sfat, ar trebui să cauți bloggeri care acoperă o gamă largă de subiecte care ar putea include industria ta și care au publicat postări sponsorizate în trecut. Folosește cuvinte cheie precum “postare sponsorizată” sau “copie pentru recenzie” pentru a găsi astfel de postări.
Creează o listă cu bloggeri care te-au menționat
A treia iterație a acestui sfat este să cauți bloggeri care te-au menționat în trecut în cadrul unor concursuri. Țintele ideale sunt bloggerii care au folosit versiuni mai vechi ale produselor tale, bloggeri care au lăsat recenzii mai puțin favorabile pentru versiunile anterioare sau cu probleme pe care le-ai rezolvat și bloggeri care au menționat că își doresc produsele tale, dar fie nu își permit să le cumpere, fie nu își pot justifica achiziția.
Caută recenzii existente
Caută recenzii existente ale produselor tale. Orice blog care a publicat deja o recenzie bună a produsului tău ar trebui adăugat la o listă de succese, pe care vei continua să o dezvolți pe măsură ce mai multe persoane vor acoperi produsele tale.
Oricare dintre acelea care au lăsat recenzii negative ar trebui adăugate la o altă listă de oportunități potențiale de interacțiune cu serviciul clienți, dar asta este pentru un articol diferit la un moment diferit.
Filtrarea blogurilor pentru opțiuni viabile
Odată ce ai lista ta mare, elimină duplicatelor. Recomand și utilizarea unui tabel pentru a te ajuta în acest sens. Începe să colectezi informații pentru a încerca să elimini blogurile slabe. Elimină blogurile care sunt prost scrise, neactualizate, au foarte puțini cititori sau nu au nicio interacțiune. Exclude site-urile sponsorizate de competitori, cele care nu permit postări sponsorizate și cele cu demografii diferite. Totodată, renunță și la cazurile în care mai multe site-uri sunt administrate de același blogger.
Învață audiența bloggerului
Ca ultim strat de filtrare, privește adânc în ochii bloggerului, dincolo de retinele lor, și spre audiența lor. Vezi ce tipuri de persoane frecventează blogul – verifică urmărirea lor pe social media și publicitatea lor tipică – și vezi dacă se potrivesc cu baza ta de clienți. Uneori, un blog care pare ideal nu are într-adevăr tipul potrivit de oameni pentru a-ți cumpăra produsul, chiar și cu o recomandare bună.
Personalizează-ți propunerea pentru blogger
Înainte să iei în considerare să pui ceva în câmpul “Destinatar:” pentru e-mailul tău de propunere, decide asupra unui singur blogger căruia vrei să i-l trimiți. Fă-ți cercetările și află cum să îl abordezi personal, informal, într-un mod la care vor reacționa pozitiv. Dacă au o pagină de contact cu sfaturi pentru a le scrie, asigură-te că le urmezi, altfel riști să fii ignorat.
Oferă materiale media pentru utilizarea bloggerului
Cealaltă parte pe care dorești să o oferi sunt materialele media, de la imagini de produs de înaltă calitate la videoclipuri de prezentare, în cazul în care bloggerul dorește să le folosească. Nu încerca să le impui utilizarea, oferă-le doar în cazul în care bloggerul nu dorește să își creeze propriile materiale sau nu are resursele necesare pentru a crea versiuni bune. O fotografie de slabă calitate nu va influența pe nimeni, în cele din urmă.
Nu rata
Formație nuntă LIVE – pentru orice gust muzical
Tehnologii de securitate pentru afacerea ta
Cum poti accesoria si pune in valoare diversele modele de rochii de lux negre?