18 June 2024
Chez Odette

Un mod inedit de a organiza o petrecere de firmă

O petrecere a companiei este o modalitate excelentă de a reuni angajații, de a sărbători succesele anului și de a privi înainte, spre ceea ce ne rezervă viitorul. Cu toate acestea, organizarea unei petreceri de companie poate fi dificilă deoarece doriți să vă asigurați că toată lumea se distrează.

Iată câteva sfaturi pentru planificarea unei petreceri de succes a companiei:

  1. Asigurați-vă că aveți suficient loc pentru toată lumea! Dacă organizați la locul de muncă, asigurați-vă că aveți suficient spațiu în sala de conferințe sau în altă zonă de întâlnire pentru a încăpea confortabil toți angajații și invitații lor. Nu vrei ca nimeni să se simtă înghesuit sau să nu poată găsi un loc!
  2. Luați în considerare posibilitatea de a avea un bar deschis la eveniment. Deși nu este necesar, acesta poate ajuta la crearea unei atmosfere distractive care încurajează participanții să se ridice și să se amestece unii cu alții în loc să stea în picioare și să vorbească între ei (ceea ce se poate întâmpla atunci când băuturile nu sunt disponibile imediat). Asigură-te doar că planifici din timp, astfel încât barmanii tăi să știe ce fac – nu vrei să rămână fără alcool la jumătatea evenimentului pentru că nu au anticipat cererea!
  3. Obțineți servicii de catering pentru mâncare , cum ar fi un quiche bar pentru evenimente. Este mult mai eficient din punct de vedere al costurilor decât să angajezi un bucătar, deoarece acești profesioniști vor veni cu un meniu variat care să mulțumescă și cele mai pretențioase gusturi.
quiche bar pentru evenimente
Sursa imaginii: quiche bar pentru evenimente

Atunci când planificați o petrecere de companie, poate fi tentant să încercați să vă limitați la aceeași rutină veche. La urma urmei, toată lumea se bucură de o petrecere tematică bună, nu? Dar s-ar putea să fiți surprins de cât de distractiv este să amestecați lucrurile cu o întorsătură unică a evenimentului obișnuit.

Petrecere distractivă cu o vânătoare de comori

Dacă sunteți în căutarea unui mod unic de a organiza petrecerea companiei, luați în considerare organizarea unei vânători de comori. Veți reuși să îi țineți pe toți în priză în timp ce vor lucra împreună pentru a rezolva ghicitori și a completa provocări. Cea mai bună parte: nu este doar distractivă – ajută, de asemenea, la dezvoltarea muncii în echipă și a camaraderiei între angajați.

O vânătoare de comori este o modalitate excelentă de a încuraja angajații să interacționeze unii cu alții în moduri noi. În loc să stea în clișeele lor obișnuite, ei vor trebui să interacționeze cu persoane din afara cercurilor lor obișnuite, ceea ce poate ajuta la stimularea unei mai mari colaborări și creativități în întreaga organizație.

Este atât de important să fii organizat

De exemplu, atunci când organizați o petrecere a companiei, trebuie să țineți evidența cine aduce ce și cine a răspuns la invitație. În acest fel, vă puteți asigura că nimeni nu ratează bolul de punch sau rămâne blocat cu o cutie foarte mare de prăjituri.

O modalitate de a ține evidența tuturor acestor informații este o foaie de calcul. Acesta este un instrument foarte simplu care vă poate ajuta să vă organizați petrecerile de companie într-un mod care are sens pentru afacerea dumneavoastră.

O foaie de calcul bună vă va permite să introduceți toate informațiile despre petrecerea dvs. – cine vine, ce aduce, unde va avea loc etc. – apoi să sortați toate aceste date în categorii, astfel încât să fie ușor de găsit orice în orice moment.