21 June 2024

Cum sa pornesti o campanie de rebranding

Introducerea unui brand pe piata nu e niciodata un lucru usor. Insa, in anumite cazuri, poti avea nefericita surpriza sa vezi ca, in ciuda eforturilor depuse timp de luni sau ani de zile, imaginea acestuia nu a ajuns acolo unde ti-ai dorit. O campanie de rebranding poate fi ca prin urmare alegerea ideala. Iar ca sa eviti implicatiile nefericite si riscul ca noua formula sa fie la fel de dezamagitoare, iti recomandam de aceasta data sa comunici cu o agentie specializata.

Avantajele unei campanii de rebranding prin intermediul unei agentii

O agentie ca PMV Media dispune de specialisti variati pe multiple domenii de activitate ce vizeaza crearea unei pagini si dezvoltarea, respectiv evolutia unui brand. Ca prin urmare, brandul tau va fi analizat pas cu pas si vei putea primi numeroase sugestii viabile care, odata transpuse in realitate, iti pot aduce rezultatele dorite. Tot ei iti pot oferi consiliere pas cu pas, iar fiecare schimbare produsa nu-ti va mai starni emotii si nu te va mai stresa inutil. Iar daca ai ales inclusiv sa faci rebranding pe o pagina complet noua, la PMV Media gasesti servicii de creare site web pret accesibil.

Printre avantajele oferite se numara si economia de timp, dar si de finante, lipsa necesitatii de a incerca sa faci o serie de modificari anoste care nu vor functiona in niciun fel sau a caror potential este minim, precum si certudinea ca, de data aceasta, vei face lucrurile ca la carte.

Ce lucruri pot fi modificate in cadrul unei campanii de rebranding?

Numele

Principalul aspect ce se modifica odata cu ideea de rebranding este insusi numele companiei. Se va gandi o abordare mult mai practica, astfel incat sa poti alege un nume mai reprezentativ pentru serviciile sau produsele pe care le oferi, respectiv informatii.

Logo-ul

Odata ce numele a fost schimbat, urmatorul pas e si regandirea logo-ului care va purta bineinteles, noul nume al brandului. De altfel, acest logo va trebui amplasat inclusiv la nivelul retelelor de socializare conectate, la email, in imaginea produselor etc. Sigur, pare un proces extrem de anevoios, dar sa nu uitam ca va poate aduce beneficiile mult visate.

Serviciile oferite

Unii gandesc rebrandingul si ca pe o modalitate sa schimbe sau sa regandeasca inclusiv lista sau tipul serviciilor oferite. In acest caz, pot fi introduse anumite produse in portofoliu sau sa fie inlocuite de altele noi, mai bune si mai atractive, fata de care piata prezinta mai mult interes.

Designul paginii

Stiai ca cele mai multe vanzari nu se concretizeaza din cauza modului in care este realizata pagina web? Daca aceasta se incarca mult prea greu, cuprinde prea multe reclame, pune accent pe o promovare excesiva sau are un design pur si simplu obositor, tot cei care ajung sa navigheze pe site vor fi incurajati sa plece. Ca prin urmare, pot fi facute schimbari si in ceea ce priveste tema, aplicatiile utilizate, gestionarea categoriilor si multe altele.

Iar daca in continuare decizi ca o campanie de rebranding presupune prea multe eforturi, poti alege treptat sa te reinventezi cu ajutorul serviciilor PMV Media.