Majoritatea proprietarilor de intreprinderi mici inteleg ca este important sa se utilizeze strategiile de optimizare a motorului de cautare (SEO) pentru a se pozitiona pe locuri ridicate – in mod ideal numarul 1 – in paginile de cautare. Stiti ca nu puteti construi doar un site web si apoi sa va asezati si sa asteptati ca noii clienti sa vina la usa virtuala, dar uneori este greu sa stiti exact de unde sa incepeti daca sunteti nou in marketingul digital. Presupunand ca aveti deja continut de calitate pe site (postari de blog, videoclipuri explicative, infografii relevante etc.), un mod simplu prin care incepatorii isi pot imbunatati SEO-ul prin link building.
Link building-ul este un termen SEO pentru procesul de a face ca alte site-uri web sa se conecteze la o pagina de pe propriul site web pentru a castiga un loc mai mare pe SERP. Deoarece motoarele de cautare apreciaza calitatea in raport cu cantitatea, este mai important sa achizitionati cateva legaturi de incredere decat zeci de legaturi inferioare sau spam. Cheia pentru ca site-urile autorizate sa se conecteze la site sau blog este sa produca in mod consecvent continut relevant, de prima clasa, care se preteaza in mod natural sa fie partajat, comentat sau legat.
Pentru a beneficia in intregime de o astfel de operatiune, o firma SEO poate implementa advertoriale si link building la nivel profesional.
Cand Google vede ca continutul este conectat pe pagini de pe web, motorul de cautare recunoaste ca marca merita mai mult respect. Acest lucru se traduce printr-un rang mai inalt pe paginile cu rezultate ale motorului de cautare (SERP).
Dar nu numarul de linkuri pe care le gasesc robotii este cel mai important, ci valoarea linkurilor. Distribuirea continutului intr-o postare cu doar doua sau trei vizualizari nu va genera atat de multe noutati precum conectarea la un site web care are in mod constant sute, de preferinta mii, de vizionari de la vizitatori unici in fiecare luna.
In timp ce conectarea la site-uri foarte populare nu va va catapulta automat in partea de sus a paginii de cautare, va fi de ajutor, deoarece un webmaster bun (persoana care gestioneaza continutul site-ului) verifica intotdeauna persoanele care conduc trafic spre site-ul sau. Daca unul dintre acesti webmasteri vine sa va verifice si gaseste continut relevant, superior, care ar aduce beneficii cititorilor lor, probabil ca va vor intreba daca va pot publica articolele. Daca descopera ca aveti relatii cu alti influenceri pe o piata sau o industrie comuna, ei chiar va pot intreba daca ati fi dispus sa le permiteti sa scrie o postare de invitat. Acesta este un win-win pentru amandoi. Profitati de serviciile SEO prin advertoriale si link building pentru a va realiza site-ul!
Nu rata
Formație nuntă LIVE – pentru orice gust muzical
Tehnologii de securitate pentru afacerea ta
Cum poti accesoria si pune in valoare diversele modele de rochii de lux negre?